Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 24 lutego 2013

Ale to już było ...

jednak tak mi się b.podobają koraliki TOHO Mettalic Hematite... są równiuśkie, pięknie błyszczą i ten kolor - pasuje do wszystkich ciuchów ! Gorąco POLECAM ;-)
Skoro więc przyszła do mnie ich kolejna porcja to i powstał taki oto komplecik


Naszyjnik ma całkowitą długość ok 50 cm - zapięcie jak widać na fotce typu toogle. Dawno nie plotłam kolczyków - kuleczek więc wczoraj troszkę musiałam "powalczyć" z kuleczkami bo mi się już zapomniało ;(
Komplecik jest na sprzedaż więc gdyby ktoś był chętny to zapraszam .
I na koniec jeszcze fotka szydełkowego naszyjnika - szaliczka ? Zrobiłam go już jakiś czas temu i schowałam w szafie a dziś wpadł mi w ręce i oto proszę


Zmykam na niedzielny obiadek miłego tygodnia Wam życząc. Dzięki za odwiedziny i komentarze - pa ;-)

6 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik :) a szaliczek boski :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny piękny wyszedł Ci ten komplecik i szaliczek superaśny :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet!:) też uwielbiam ten kolor koraliczków. A i muszę Ci się pochwalić, że już dawno natchniona Twoimi ślicznymi szydełkowo-koralikowymi bransoletkami, w końcu nauczyłam się tej żmudnej techniki :) niedługo na blogu pokażę efekty nauki ;) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  4. komplecik śliczny ! i całkiem fajny szaliczek, j bardzo lubię wszelkie 'owijańce' ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne prace, szczególnie te dziergane, pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...