Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

czwartek, 18 kwietnia 2013

Kolczykowo ;-)

Przede wszystkim serdecznie witam nowych obserwatorów mojego bloga oraz pięknie dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze.
W poprzednim tygodniu musiałam więcej czasu poświęcić na naukę - w niedzielę miałam egzamin - choć szczerze mówiąc nie wspominam go najlepiej i z trochę bijącym sercem czekam na wyniki.A jeśli chodzi o ten tydzień to koleżanka poleciła mi serial Gra o tron - i przepadłam ;-)Na razie oglądam I sezon i b. mi się podoba - same więc rozumiecie, że chwilowo brak mi natchnienia na robótki.
Dziś tylko nabrałam ochoty na małe co nieco - powstały dyndające (takie właśnie lubię) kolczyki. Oczywiście fotki marne bo robione już pod wieczór. Takie oto kolczyki wymodziłam

Dziś na tyle - lecę dalej oglądać film ;-)
Pozdrawiam Was serdecznie - Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...