Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

piątek, 17 maja 2013

Candy zakończone...

czas ogłosić zwyciężczynie ;-)
Losowanie przeprowadziłam dzisiaj w pracy (!) - losowała moja koleżanka Karina a nad wszystkim czujnym okiem kontrolę sprawowała kolejna koleżanka Gosia.
Zestaw nr 1 - bordowy - trafia do Shenny - www.by-shenny.blogspot.com
Zestaw nr 2 - niebieskie - trafia do Moni Fioleteowej - www.fiolety.blogspot.com

Serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie na maila : edytam66@gmail.com adresów, na które mają zostać dostarczone kompleciki.
Dziękuję wszystkim uczestniczkom za udział w mojej zabawie.
Równie pięknie dziękuję WAM wszystkim za cudowne komentarze jakie zostawiacie pod moimi postami oraz za to ,że jesteście tutaj ze mną i chcecie oglądać moje tworki.
Ostatnio nie pisałam, nic nie pokazywałam - mam ostatnią już na tej uczelni sesję egzaminacyjną więc same rozumiecie... a muszę też przyznać, że wena nieco mnie opuściła.
Pozdrawiam serdecznie z cudownej, zielonej iście letniej Bydgoszczy - buziaki ;-)

3 komentarze:

  1. Dziękuję ;)))Cudowna wiadomość na podsumowanie miłego dnia ;))) Ślę ogromne buziaki dla całego składu komisji losującej i życzę Wam równie uśmiechniętych wiadomości każdego dnia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja, o ja, o ja! Dziękuję i już się zgłaszam mailowo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...