Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

czwartek, 30 maja 2013

Peyotowe szaleństwo...

mnie ogarnęło ;-) Próby coraz lepiej mi wychodzą - na razie trenuję małe formy.
Kolejne rzemykowo-koralikowe bransy


I jeszcze taka - fotka fatalna - w ogóle nie widać, że rzemień jest granatowy a koraliki też metalicznie granatowe ;-(
Ale pokazuję co tam...

Tak więc wyglądają moje peyotowe początki. Szyję także tym ściegiem szeroką bransoletę, którą mam nadzieję pokazać w kolejnym poście.
Chciałabym tutaj koniecznie dodać, że wielką inspiracją są dla mnie przepiękne prace Natalii.Zobaczcie koniecznie jaka cudowna biżuteria wychodzi spod Jej zdolnych rąk.
Sama chciałabym kiedyś osiągnąć taki kunszt.
I jeszcze prywata - przedostatni egzamin zdany ! JUHU !!! Dzięki za trzymanie kciuków ;-)
Pozdrawiam serdecznie - życzę przyjemności na resztę długiego weekendu.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze ;-)

5 komentarzy:

  1. Po pierwsze gratulacje za zdany egzamin :)) a bransoletki są świetne :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka super! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześwietne, takie delikatne i idealne na co dzień, muszą genialnie wyglądać na ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje zdanego egzaminu, a biżuteria przepiękna!!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ z Ciebie zdolna osóbka! Co chwilę próbujesz nowych technik i wszystkie nowości wychodzą Ci super, a pomysł na te bransoletki - extra! I gratulacje z powodu zdanego egzaminu! Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...