Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 22 czerwca 2013

Dziś buszując...

po ciucholandzie upolowałam świetną sukienkę z jedwabiu - wymaga tylko lekkiego zwężenia ;-) Jak już będzie cacy to postaram się w niej tutaj zaprezentować. Dekolt sukienki obszyty był dużymi granatowymi kamieniami. Od razu wiedziałam, że je odpruję i wykorzystam do zrobienia jakiejś biżuterii.
Na pierwszy ogień - to co najprostsze - kolczyki na duuużych biglach
Wisiorek - zawieszka z koralików TOHO - zawiesiłam toto na granatowym rzemyku
Myślę jeszcze o zrobieniu bransoletki i pierścionka a właściwie to pierścień chyba będzie ;-)
Potem w łapki chwyciłam czerwony rzemyk i skleciłam kolejną bransoletkę
Na koniec - przyjaciółka poprosiła mnie o zrobienie bransoletki a'la Lilou - sznureczki już do mnie idą a w między czasia uczyłam się węzełków.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze - samych przyjemności na nadchodzące dni Wam życzę ;-)

5 komentarzy:

  1. Cuda! A najbardziej podobają mi się te pierwsze kolczyki !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mialas szczescie do tych kamieni sa przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na wykorzystanie koralików bo są piękne :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny - mnie też b.podobają się te kamyczki ;-)pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, świetny pomysł z tym przerobieniem aplikacji na biżuterię:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...