Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 15 czerwca 2013

Mini komplecik...

dziś wyplotłam ;-) Powstały kolczyki i pierścionek. Bransoletka w trakcie roboty.
Wykorzystałam Super Duo - Hematite, TOHO 80 również Hematyt oraz FP zdaje się, że 3mm.
Mam jeszcze wykonany inny pierścionek i zawieszkę w formie pawia ale nijak nie mogę tego dobrze obfocić ;-(
Pozdrawiam , dzięki za odwiedziny ;-)
Czy już wspominałam Wam , że zostałam wielką fanką serialu "Gra o tron" ?
Szkoda, że seria 3 już się skończyła. Teraz biorę się za książkę
a trochę tomów do poczytania przede mną - ale fajnie ;-)

5 komentarzy:

  1. Ależ mi się podoba ten komplecik :) Wyszedł cudnie! S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplecik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, pierścionek wygląda bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudności zrobiłaś :)) A jeśli chodzi o ten serial, to ja zakończyłam oglądanie na połowie 2 serii i może za jakiś czas do niego wrócę, gdyż przeczytałam wszystkie dostępne części książki i serial zwyczajnie zaczął mnie nudzić... :)) Szkoda tylko, że wciągnęłam się w tą historię, a kolejne 2 książki dopiero się piszą i nie wiadomo, kiedy RR Martin je skończy... Bo zdecydowanie wolę zakończone cykle, a w tym przypadku czeka się i czeka... Ale to nie znaczy, że pragnę Cię zniechęcić. Zrobisz, jak zechcesz i pewnie wsiąkniesz tak, jak i ja :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...