Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 25 lipca 2015

Babcine kwadraty...

dziergam w ostatnim czasie w ilościach całkiem sporych ;-) Uwielbiam te momenty dotykania nowych motków włóczki, komponowanie własnych zestawień kolorystycznych i czekanie na efekt końcowy - czy będę z niego zadowolona ? W tym przypadku przyznam nieskromnie, że jestem i to bardzo !
Oto moja PIERWSZA poduszka z babcinych kwadratów - jedna strona podusi
a druga taka

jako zamknięcie boku zrobiłam szydełkowy łańcuszek i przewlokłam go przez otwory
Dziergam już kolejną w nieco innym zestawie kolorystycznym.
Buziaki dla WAS ;-)



8 komentarzy:

  1. Ale super! Ja też ostatnio wciągnęłam się w szydełkowanie, ale babcine kwadraty mam nadal w sferze niesprecyzowanego projektu... muszę w końcu spróbować, podusia wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) uwielbiam takie babcine kwadraty

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna poducha! Kwadraty mają coś w sobie, że chce się robić więcej i więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - nie mogę przestać :-) I dziękuję za słowa pochwały ;-)

      Usuń
  4. Obie strony poduchy wyglądają bardzo ładnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...