Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 18 lipca 2015

Potrzebowałam małej odmiany...

dlatego zmieniłam nieco wygląd bloga.Mam nadzieję, że teraz będzie czytelniej, jaśniej.Nie jest to jeszcze do końca TO co chciałam osiągnąć więc muszę poprawić obsługę programów graficznych.
Wracając do robótek - otóż wczoraj buszując po necie wpadłam TU. Włóczki zamówione, chusta wg wzoru zamieszczonego przez autorkę bloga w trakcie dziergania a dziś skorzystałam z tutoriala na mini kołnierzyki. Niedawno kupiłam sobie dżinsową sukienkę i myślałam aby jakoś dekolt ozdobić i - oto jest - mini biały kołnierzyk

W całej krasie pokażę się gdy tylko kołnierzyk przyszyję ;-)
A tak na prawdę jako pierwszy - ot tak na próbę czy w ogóle będzie mi się podobał powstał taki
- kolor zielony przypadkowy - tylko taką nitkę miałam 

Zamiast równie przypadkowego sznureczka dodam wstążkę jak tylko ją zakupię ;-)
I co myślicie - całkiem fajne prawda ? Robi się łatwo i przyjemnie. Myślę, że wyszydełkuję takie jeszcze w innych kolorach i pokombinuję z zapięciem na guziczki.
Zdrowotnie - znacznie lepiej - a wiecie co mi pomogło ? Wcale nie leki tylko żel Dicloziaja ;-)
Na szczęście - mam nadzieję, że będę mogła jutro ruszyć się z domu.
Pozdrawiam Was serdecznie.


2 komentarze:

  1. Cudnie wygląda Twoja sukienka z nowym kołnierzykiem - wspaniały pomysł!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję - mnie też całkiem się podoba, sukienka zyskała to "coś". Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...