Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

piątek, 26 lutego 2016

Szydełkowa Mandala...

po raz pierwszy ;-) Kolorowanki Mandale już przerabiałam więc przyszedł czas na szydełkowanie. Takie własnie szydełkowe Mandale widziałam już oczywiście wcześniej ale dopiero prace Magdaleny naprowadziły mnie na to abym też wykonała taką dla siebie. Dziś prezentuję Wam udzierg z tego popołudnia - nie korzystałam z żadnego gotowego schematu - tu  i tam obejrzałam jakąś fotkę i szydełkowałam jak mnie wyobraznia poniosła. W sumie włóczek nie mam już zbyt wiele dlatego nie mogłam za bardzo poszaleć.Muszę koniecznie wybrać się do pasmanterii ;-) Do mojej Mandali użyłam głównie akrylowych resztek Kocurka a jej średnica wynosi ok. 24 cm. Tak więc proszę o wyrozumiałość i oto następuje prezentacja



Przyznam Wam szczerze, że zupełnie nie wiem jak ją wykorzystać ? Niemniej jednak miałam dużo radości z jej dziergania i myślę, że jak na pierwszy raz nie jest tak tragicznie... I mam pomysły na następne ...
Miłego weekendu Wam życzę ;-)

3 komentarze:

  1. Mnie mandale najbardziej podobają się gdy wiszą na ścianie. Na przykład w ramce, jako obrazek:-). Bardzo fajnie Ci wyszła ta wprawka, podziwiam za robienie "z głowy".

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z tym obrazkiem ;-) Myślałam wcześnie, żeby położyć ją gdzieś na półeczce ale ramka + mandala może dać fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności ! Piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...