Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 1 grudnia 2013

Koralikowo...

to takie jest ostatnio zapotrzebowanie. Nie mam czasu na mój xxx obrazek ani szydełkowe kwadraciki.
Tworzę na przemian bransy z paracordu i znów wróciły do łask te z TOHO. Prawie same powtórki tego co już kiedyś dziergałam ale proszę zobaczcie mój piątkowo-sobotnio-niedzielny dorobek








A te jeszcze bez końcówek




Pracowicie spędziłam ten weekend prawda ? A kolejne koraliki już nawleczone i tylko ...szydełko w dłoń ;-)
Udanego tygodnia dla Was . Dzięki za odwiedziny i komentarze.

2 komentarze:

  1. Fikuśne fikuśne są te bransoletki :))) Pozdrawiam cieplutko Viola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale korlaikowych cudeniek do podziwiania! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...