Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

poniedziałek, 19 maja 2014

Nowe kolczyki...

sobie uplotłam. Powstały takie ala świderki :-) Zrobiłam nawet 2 pary.
Te prezentowane niżej tak naprawdę są w bardziej  turkusowym odcieniu ale foty ciągle pokazują niebieskości




Koraliki takie jakie miałam - baza białe TOHO HEX-y 80, turkusowe 110 i FP chyba 4mm.
Kolczyki powstały na bazie TEGO  tutka. Kolejna para w następnym poście ;-)
Dziękuję za odwiedziny - pozdrawiam słonecznie - miłego tygodnia Wam życząc ;-)

7 komentarzy:

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...