Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 23 sierpnia 2014

Jest mi niezmiernie przyjemnie...

czytać Wasze komentarze ;-) Ślicznie dziękuję i za te pod ostatnim "pledowym postem". Baardzo się cieszę, że koc Wam się podoba a Wasze słowa uznania są dla mnie bardzo ważne i dopingują mnie do dalszej pracy.
Nadal wieczorkami zaczytana jestem w książkach Katarzyny Michalak - po takich tytułach jak: Mistrz, Nadzieja, Bezdomna ( BARDZO POLECAM ! ), przyszła kolej na serię tzw. kwiatową. Jednym tchem przeczytałam Ogród Kamili a od wczoraj pochłaniam 2 część tj. Zacisze Gosi. Fajna babska literatura, dobrze się czyta - jednym słowem podobają mi się książki tej autorki. Mam ochotę przeczytać wszystkie Jej pozycje.
A skoro o książkach mowa to zrobiłam sobie nową ozdóbkę do zakładki



Buziaki i miłej niedzieli ;-)

2 komentarze:

  1. Bardzo sympatyczny dodatek !!! Koraliki mają tak wielką moc,że trzeba bez przerwy coś z nimi działać !

    OdpowiedzUsuń
  2. ujmujący drobiazg - cieszy oko i roziskrza myśli...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...