Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 10 sierpnia 2014

Piątkowy post...

został przeze mnie zaplanowany wcześniej i ukazał się niejako sam. Ja w tym czasie dochodziłam do siebie - w czwartek dostałam silnego ataku bólu brzucha. Trwało to kilka ładnych godzin a że zbliżała się noc więc nie było na co czekać tylko trzeba było pojechać na ostry dyżur do szpitala. Było podejrzenie ostrego zapalenia trzustki - na szczęście po badaniach, zastrzykach i kroplówkach wróciłam nieco do siebie.W domu wylądowaliśmy około 2 w nocy... Jestem teraz na ostrej diecie ale na szczęście czuję się znacznie lepiej.
Dziś znów obrączki na metalowej bazie



Pozdrawiam ;-)

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...