Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

poniedziałek, 28 marca 2016

Poduszka ze sznurka Nr 1...

już jest gotowa ;-) Święta minęły spokojnie w domowej atmosferze. Miałam więcej czasu niż zwykle na moje ukochane dzierganie - efektem jest pierwsza poduszka ze sznurka bawełnianego - ta z zamówionych przez przyjaciółkę Riwanę. Poduszka ma wymiary 40 x 40 i mimo, że na fotce wypada na szarą to naprawdę jest w pięknym beżu - już wiecie , że fotograf ze mnie marny a i ciągle mam pilniejsze potrzeby niż zakup dobrego aparatu.
Oto podusia - z każdej strony inna

tu poniżej zbliżenie

Zabieram się za kolejne ;-)
Życzę Wam udanego tygodnia ;-)

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...