Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

czwartek, 19 czerwca 2014

Gdy wydziergałam...

kilka początkowych centymetrów Cellini nr 4 to chciałam ją spuć. Jakoś nie byłam zadowolona z efektu tego zygzaczka. Poleżała jednak parę dni i postanowiłam dać jej szansę. A efekt ? Zobaczcie same ;-)




Jak dla mnie wyszła lekko "zmrożona" i mam nadzieję, że pasująca do wszystkiego. Standardowo użyłam TOHO w 3 rozmiarach: 60, 80 i 110.
Pozdrawiam ciepło z nieco chłodnej Bydgoszczy ;-)

3 komentarze:

  1. No i co? Dobrze, że nie sprułaś!
    Efekt jest bardzo ciekawy i całkiem niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyszła :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna wyszła,ja uwielbiam dziargać spiralki,pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...