Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

środa, 18 czerwca 2014

W sierpniu...

zeszłego !!! roku zaczęłam haftować xxx obrazek.Na początku jak to zwykle z nowymi projektami bywa "szłam jak burza". Potem jakoś wena mnie opuściła i robótka leżała i leżała przez kilka ładnych miesięcy. Ostatnio do niej wróciłam i dziś wreszcie postawiłam ostatni krzyżyk. 
Obrazek jeszcze nie wyprany, nie prasowany ale próbowałam go obfocić. Popełniłam sporo błędów, klika razy oczywiście pomyliłam się we wzorze, zielenie kapelusza wyszły jakoś dziwnie - choć cały czas używałam tej samej muliny ;-( Jednak raczej nie będę już pruła - zostawię jak jest.
Obrazek "Dama w kapeluszu" liczy 16 500 krzyżyków - oto on

Teraz pozostaje mi doprowadzić go do efektu ramkowego .
Pozdrawiam Was i życzę udanego wypoczynku - buziaki ;-)

3 komentarze:

  1. Podziwiam za włożony czas i pracę, wygląda pięknie, nie pozostaje nic innego, jak tylko pogratulować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - i potwierdzam, że czasu nie mało przy tym obrazku spędziłam ;-)

      Usuń
  2. niechże Picasso się schowa - pewnie by nawet nie dał rady wyhaftować 10x10cm ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...