Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Uwielbiam...

robić bransoletki ! Sama noszę je codziennie dopasowując je do nastroju i ciuchów - nierzadko po kilka.
W moim kuferku z przydasiami było jeszcze kilka rzemyków, które postanowiłam przeobrazić w kolejne ... bransoletki ;-)
Pomarańczowo-brązowa 


ciąg dalszy nastąpi .
Buziaki dla Was ;-)

2 komentarze:

  1. rozumiem doskonale twoje uwielbienie do bransoletek! tez je uwielbiam. Szkoda, że żadnej nie potrafię zrobic;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzemyki często samiuteńkie bez żadnej konkurencji
    urzekają swoją surową urodą - często i im ja ulegam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...