Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

środa, 11 czerwca 2014

Krosno w użyciu...

Stało samotnie w kąciku, lekko zakurzone i uśmiechało się do mnie ;-)


Postanowiłam utkać prostą bransę. Wzór pochodzi z czasopisma Twórcze Inspiracje - Zeszyt 5/6-2013. Korali: czarne Preciosa 80 i Toho - szarosrebrzyste też 80. Gotową bransoletkę podszyłam kawałkiem czarnego filcu. Nie jestem do końca zadowolona z efektu końcowego - zupełnie nie miałam pomysłu na zapięcie ;-( Jednak pokażę Wam co mi z tej zabawy wyszło. Przepraszam za jakość fotek - szarość za oknem nie pozwoliła mi na lepsze ujęcia.



Myślę jednak, że będę próbować dalej gdyż bardzo podobają mi się TAKIE cudeńka.
Pięknie dziękuję za odwiedziny i sympatyczne komentarze ;-)

9 komentarzy:

  1. Witam! :) Dzięki za odwiedziny! Widzę, że Ciebie również zauroczyła praca na krośnie. ...ach, wciąga to tkanie :))))
    Bardzo mi się podoba stworzona przez Ciebie bransoleta! Wzór przypomina mi labirynt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Ja za to jestem zauroczona Twoimi bransoletkami. Są piękne ! A krosno - TAK wciąga - już mam pomysły na kolejne ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Super to krosno. Śliczny wzór utkałaś.Bardzo ładna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa z tym krosnem, ale myślę, że sporo trzeba mieć przy tym cieprliwości, nie wiem czy mnie by wystarczyło. Próbuj dalej, bo fajnie takie bransoletki wychodzą, a twój wzór jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Muszę przyznać, że dość szybko tka się - ja na razie wybieram nieskomplikowane wzory. Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  4. Super, że przypomniałaś sobie o krośnie :) wychodzą z niego fantastyczne bransy! :) Pozdrowienia, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - Twoje też są piękne ! Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...