Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

sobota, 28 czerwca 2014

Pochmurne, sobotnie popołudnie...

sprzyjało koralikowaniu ;-) Tę bransoletkę wyplotłam już jakiś czas temu - jednak zabrakło pomysłu i weny na jej wykończenie tzn. dorobienie zapięcia. Dziś pokombinowałam i oto jest :





Wykorzystałam koraliki TOHO  Bugle 3mm i 110 Round - odcień hematytowy oczywista ;-)
Bransoletka ma 1,5 cm szerokości i całkiem ładnie układa się na nadgarstku.
Zrobiłam jeszcze inne biżutki - tym razem wrócił do łask rzemień - ale o tym w kolejnych postach.
Pozdrawiam ;-)

3 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje ta bransoletka :) Pozdrawiam serdecznie Viola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bransoletka, no i w genialnym kolorze, bardzo fajnie wygląda ten wzór:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...