Duszka

Moje zdjęcie
Robótki ręczne - to moje hobby i pasja - od zawsze :-) Szydełkuję, haftuję, czasem drutuję.Jakiś czas temu oglądając blogi zdolnych koleżanek zakochałam się w beadingu.Na swoim blogu przedstawiam Wam moje tworki.

Obserwatorzy

niedziela, 1 czerwca 2014

Przez kilka dni zupełnie...

nie miałam weny ani też chęci na koralikowanie. Czekałam też na przesyłkę z  koralikami. Kiedy wreszcie do mnie dotarły natchnienie powróciło. Tym bardziej, że otrzymałam małe zamówienie ;-)
Od piątkowego popołudnia do dzisiejszego-leniwego, niedzielnego wydziergałam tyle;


W kolejnych postach będę Wam pokazywała kolejne bransy.
Na pierwszy rzut bransoletka nazwana przeze mnie " czekoladka z karmelem".
Czyż nie wygląda smakowicie ? Było zamówienie na brązy - są - jednak czy znajdą uznanie w oczach zamawiającej to się dopiero okaże.
To smacznego 

Użyte koraliki TOHO 80 i oplot z 60.
Ciąg dalszy nastąpi ...
Pozdrawiam Was serdecznie - buziaki ;-)

1 komentarz:

  1. Jak to jest możliwe, że w tak krótkim czasie zdołałaś zrobić tyle cudeniek? Czy Ty może jakimś "cyborgiem" jesteś??? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...